Re: FVE - základní poznatky

Neděle Únor 6 23:23:57 CET 2022

No já to mám celkem jednoduché. V baráku bydlím většinou sám a spotřeba
energie mimo vytápění (TČ) je minimální. Takže bych neřešil nějaké
vytěžování, jen dodávat energii v létě do sítě a v zimě si jí brát na
topení. Maximálně když v zimě svítí, nastavit termostat o kousek výš a
akumulovat teplo do podlahy. Ale příkon TČ je 1,5 KW, soláry uvažuju 6
KW a vzhledem k tomu, jak často a jak dlouho v zimě svítí, přínos této
optimalizace nebude nějak výrazný.

Anděl