Telefonní nostalgie

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Únor 6 22:35:13 CET 2022

V TLH som 6r pracoval :) To sa uz vyvijali modernejsie veci, hoci je to
uz 20r, co tam nie som. Na riaditelstve mali (snad stale maju) vytrinky
s historiou vyrobkov, uz si len matne spominam na tie pekne kusky.

S impulznou volbou sa za tych mojich cias este pocitalo. Robil som
testovaci SW do dosky s '51, ktory generoval vytacanie, signal isiel cez
testovane moduly a zase na prijimacej strane som ho dekodoval a
vyhodnocoval podla toleracnii (ktore si uz dnes nepamatam).

miro