Re: Telefonní nostalgie

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Neděle Únor 6 22:10:11 CET 2022

Ten Tvůj je také TESLA KARLÍN
trochu jsem pátral
první číslice 5 – Tesla Karlín,
Liptovský hrádok by měl na začátku 3

https://www.telefonium.cz/zna%C4%8Den%C3%AD-v%C3%BDrobk%C5%AF.php

Jednička na konci je bez tlačítka, nula s tlačítkem.
Tento telefon má původ Siemens Halske W28

Jirka

PS: taky jsem zapomněl dodat, že zdrojový text SW do arduina samozřejmě na požádání zašlu, Jen je takový odfláknutý

From: balu
Sent: Sunday, February 06, 2022 9:42 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Telefonní nostalgie

Mam taky isty, ale chyba mu tlacitko. Vyrobeny TESLA Liptovsky Hradok, typ 5FP 12001. P307040

Aktivne pouzivam v domacej kancelarii :-)

On 06/02/2022 21:25, Jiří Reček wrote:

  Zdravím,
  podařilo se mi dokončit do fungujícího stádia oživení starého hezkého telefonního přístroje.

  https://jirka1700.rajce.idnes.cz/Telefon/

  Věnoval jsem jej manželce, ale musel jsem jí koupit ještě novou kabelku. Aby se tam vešel. S tím telefonem již máme plno hezkých zážitků
  Originál uhlíkový mikrofon funguje velmi dobře, originál sluchátko také. Cívky originál zvonku jsem zapojil paralelně a kupodivu to rozezní výstupy arduina napájeného z baterky.
  Originál číselník vytáčí čísla, dokonce umí po spojení posílat tónovou volbu (AT příkazy) pro ovládání automatů a při troše šikovnosti i * #.
  Po připojení přes USB k počítači mohu nejen nahrát upravený SW do arduina, ale také pomocí terminálu a AT příkazů koukat na SMS a ovládat SIM800L modul.

  Taky jsem se nechal inspirovat nedávným tématem fontu na retro technické výkresy a použil jsem ruční

  Nicméně mám takovou myšlenku, chtěl bych to jako bluetooth zařízení, které si spojím s mým android telefonem a pomocí AT příkazů volat a přijímat hovory z tohoto krásného starého přístroje.
  Handsfree vím, že existuje, ale nemohu se nějak dopátrat nemohli byste mně někam navést?

  Jirka