Telefonní nostalgie

Jiří Reček recek.jiri na quick.cz
Neděle Únor 6 21:25:28 CET 2022

Zdravím,
podařilo se mi dokončit do fungujícího stádia oživení starého hezkého telefonního přístroje.

https://jirka1700.rajce.idnes.cz/Telefon/

Věnoval jsem jej manželce, ale musel jsem jí koupit ještě novou kabelku. Aby se tam vešel. S tím telefonem již máme plno hezkých zážitků
Originál uhlíkový mikrofon funguje velmi dobře, originál sluchátko také. Cívky originál zvonku jsem zapojil paralelně a kupodivu to rozezní výstupy arduina napájeného z baterky.
Originál číselník vytáčí čísla, dokonce umí po spojení posílat tónovou volbu (AT příkazy) pro ovládání automatů a při troše šikovnosti i * #.
Po připojení přes USB k počítači mohu nejen nahrát upravený SW do arduina, ale také pomocí terminálu a AT příkazů koukat na SMS a ovládat SIM800L modul.

Taky jsem se nechal inspirovat nedávným tématem fontu na retro technické výkresy a použil jsem ruční

Nicméně mám takovou myšlenku, chtěl bych to jako bluetooth zařízení, které si spojím s mým android telefonem a pomocí AT příkazů volat a přijímat hovory z tohoto krásného starého přístroje.
Handsfree vím, že existuje, ale nemohu se nějak dopátrat nemohli byste mně někam navést?

Jirka