Re: FVE - základní poznatky

Sobota Únor 5 20:35:53 CET 2022

Podle me s nejakym rozumnym prediktivnim algoritmem je to s 1A
zvladnutelne. To je proste cesta pro me, mam rad vsechno pod kontrolou.
Ten MPPT co jsem nasel ma zdokumentovany MODBUS a snad pujde nejak
ridit. Pro nouzovy stav, staci bezne rele na odpojeni panelu, 10A/cca
80V by nemusela byt takova vyzva. Asi spolehlivejsi nez mosfet.