Re: FVE - základní poznatky

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Únor 4 19:11:22 CET 2022

Dobrý den

Pokud se jedná o mechanické osazení panelů, tak se mi velmi líbí
konfigurátor který je na stránce www.iftech.cz. Zadáte si tam velikost a
typ střechy, jaké panely chcete a ono to vyplivne seznam komponentů
které budete potřebovat na uchycení i s jejich cenama, tedy hliníkové
profily, háky do krokví, nerez šrouby atd... Jestli to pak koupíte u
nich, nebo jinde je na vás.

S.P.