Re: FVE - základní poznatky

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Únor 4 18:42:57 CET 2022

Pálící BMS máme na firmě v pylontechách. Chtěl jsem vidět jak to v
baterce vypadá, protožejsou na to stížnosti že se to odpojuje, za
asistence dodavatele aby jsme nepřišli o záruku jsem to rozdělal a -
půlka článků nafouklých, sice ještě neprohýbaly plech, ale už se nám i
toto jednou stalo.

Dělají se BMS pro modeláře, co umí přehazovat náboj z nejsilnější
baterky do nejslabší. Kapacitní i s cívkama, s více kondy i jedním
kondem, s více špulkama i s jednou (dobře, dvěma). Nevím, co je lepší,
ale víc se mi líbí s více cívkama. Cívka jako dívka. Proud stačí malý,
přes noc se to dotáhne i s levným 1,2A modulem.

JL.