Pokoveni plastu z 3D tisku

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Únor 4 18:33:00 CET 2022

Zdravim,

to bylo taky to prve, co mne napadlo.
pro svetlo by se staniol (alobal) snad dal pouzit, akorat to by portebovalo nekolik iteraci v cyklu: hlazeni, lesteni, overovani fokusu ...
u mikrovln si to ale opravdu nedokazu predstavit.
to kazdy (okem neviditelny) zahyb odrazi vlny kamkoliv jinam, jenom ne do ohniska (resp kyzenym smerem)

:)

  Sam