Pokoveni plastu z 3D tisku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Únor 4 17:26:42 CET 2022

Úplně minimalistická varianta je, že se udělá "špatná doutnavka". Tedy
katoda má moc malou plochu, proto se rozprašuje a anoda je děravá, takže
se pokoví i to co je za ní. Občas se s tím musí trochu třepnout, aby se
pokovovaný objekt pohnul vůči anodě.

Level 2 je napařování, kde se drátek ze zdrojového matariálu odpařuje
žhavením průchodem proudu.

PH