Re: FVE - základní poznatky

Pátek Únor 4 13:38:40 CET 2022

Az na drobny rozdil v cene, ty jednotlive clanky vyjdou na cca 15k, to
vase na 48k BMS je k tomu taky jeste extra jestli dobre ctu.
Jinak balancer se na Ali da celkem snadno sehnat v ruznych provedenich,
ale je nejaky modul, co by hlidal napeti clanku ale nemel ten vykonovy
mosfet, jen signalizoval? A treba mel i nejake rozumne komunikacni rozhrani?
Ten MPPT ma 485 modbus a je dokonce zdokumentovany.