SMD0603 - par otazok

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Únor 4 10:58:20 CET 2022

Tak ona ta šablona bude asi o dost rychlejší i u 1 kusu, pokud teda
nemáte desky s několika součástkami. Cena v Číně je celkem směšná,
výsledek určitě vypadá lépe, součástky krásně vystředěné
Jinak 0603 ručně určitě bez problémů, dají se i 0402 ručně, ale už to
není vidět, tam už to chce mikroskop (resp. 0402 součástku zapájíte i
bez mikroskopu, ale už je špatně vidět jestli je to dobře zapájené a
správně rozlité). Já používám Weller RT-4 1,5x0,4mm. Ono ta tloušťka
hrotu je spíše o tom jak hustě máte součástky nasázené, pokud to není
moc husté asi to zapájíte čímkoliv, pokud se přiložením velkého hrotu
dotknete 4 součástek najednou tak to moc úspěšné nebude.
Libor