Re: FVE - základní poznatky

Pátek Únor 4 07:53:10 CET 2022

Snazim se nejak projit nabidku panelu a zarazila me jedna vec (zatim),
jak se pocita vykon?
Treba tady i4wifi.cz | GWL/POWER ESM-500S
<https://www.i4wifi.cz/cs/268648-gwl-power-esm-500s?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=campaign&utm_content=campaign>
Wp 500W
Pro max. vykon
U 36V
I 10,5A

Spatne jsem se ucil fyziku nebo jak to funguje? :D
V cenach panelu jsou velke rozdily, v max proudu a napeti ani tak ne,
asi se plati hlavne za vetsi vykon pri mensim osviceni?