ESP8266 a WS28xx

Čtvrtek Únor 3 22:07:07 CET 2022

Nevim vubec nic o implementaci subj. ale u techle procesoru se na nejake
realtime provadeni programu spolehnout neda. WiFi a dalsi to proste
dovedou seknout na nejake az ms (mozna i desitky) ESP32 na tom je o neco
lip ale uplne ne, staci, kdyz neco cte nebo nedej boze zapisuje data na
FLASH mimo mapovany prostor a obe jadra stoji. Aspon ISR jdou vetsinou
presunout do RAM ale defaultni nastaveni to neni (UART a I2C me treba
vypekl, tam byl i BUG)