SMD0603 - par otazok

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 3 21:26:26 CET 2022

Já už dneska pro větší osazování používám zásadně pastu+šablony.
Ale občas se nedá vyhnout i ručnímu pájení.
Na všechno používám šroubovák 2.4mm (D24 v páječce T12).

Když keramiku, tak z materiálu X7R na co nejvyšší napětí.
Jinak má děsný pokles kapacity při DC biasu.

Velikost 0603 je sice levná, ale ne vždy použitelná.
U odporů má dost malou výkonovou zatižitelnost,
u kondenzátorů zase větší pokles kapacity s DC biasem.

PL