Re: FVE - základní poznatky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Únor 3 21:03:45 CET 2022

Jestli by měla mít doma Li-baterka životnost 6000 cyklů, tak by to
muselo vydržet 20 let. A tomu teda jednak nevěřím, a druhak za 20 let
bude už všecko jinak.
Ty Pb-baterky mi přijdou jako lepší řešení. Navíc nehoří.
Tak jestli půjdu do soláru (což už taky plánuju), tak jdu do olova.
Navíc při jen mírném vybíjení bude i životnost olova velká. Praktická
zkušenost z jiného nasazení.
Takže by se vyplatilo tu Pb baterku víc předimenzovat, což při její ceně
není nereálné.

PL