Re: FVE - základní poznatky

Čtvrtek Únor 3 15:18:25 CET 2022

Ted mi prisel nejaky spam, zaujal me subj. Fotovoltanika svepomoci...
Je tam nejaka nabidka panelu a dalsich komponent a zacina textem:
"Instalační firmy mají již řadu měsíců plné montážní plány solárních
elektráren, v současné době minimálně až do léta 2022. S i4wifi však
sami nebo s trochou pomoci můžete vytvořit efektivní solární elektrárnu
za dobrou cenu a to i bez potřeby dotací. Jak na to se dozvíte v
aktuální zpravodaji."

Maji i odkaz na navod i4wifi_GridFree_pruvodce_A5_01.indd (100mega.cz)
<https://eshop.100mega.cz/img.asp?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=campaign&utm_content=campaign&attid=3799460>
a na konci je neco z legislativy. Pokud to sedi, tak je to snadne bez
papirovani.
Ceny teda moc pritulne nemaji ale posledni dobou jsem nesrovnaval.
Zacinam premyslet, ze si neco na strechu dam aspon v minimu na vyzkum a
kdyz se to ukaze funkcni, prikoupil bych panely.
Kolik je tak minimum panelu, aby se daly pripojit na nejaky bezny menic?