Re: přehození disku Win10

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Únor 3 12:49:28 CET 2022

Neřešil bych klonování a rovnou na novým HDD odzkoušel nainstalovat W10
, ale osobně bych zkusil rovnou W11. Čistá instalace je podle mne lepší
než klon něčeho. Když je druhý HDD tak bych zkusil a aktivace se ukáže
téměř hned po instalaci. 11 i na starém železe jedou alespoň stejně jako 10.

JL