Re: přehození disku Win10

Čtvrtek Únor 3 12:24:17 CET 2022

Ja uz dlouho k tomu ucelu, i k zalohovani systemu pouzivam AOMEI
Backupper | Best Backup Software for Windows PC and Server
(aomeitech.com) <https://www.aomeitech.com/aomei-backupper.html>
I standard zadarmo staci, udelam image na externi USB disk (soubor) a na
cilovy to pak davam bud v cilovem pocitaci po nabootovani s flashky (umi
to udelat image) nebo to jde myslim i pres USB adapter ale tam muze byt
asi nekdy problem.
Zatim mne nesklamal, i kdyz postupem vyvoje je design cim dal slozitejsi
a neprehlednejsi...
Zmenu velikosti disku pak delam ve Win, to verze zadarmo neumi.