Re: přehození disku Win10

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Únor 3 11:17:56 CET 2022

Kolik lidí, tolik chutí.
Zrovna tady mám pro čistou instalaci dobré důvody:
- počítač používá dcera (10) a čistou instalací se z něj v klidu vysypou
nainstalované dětské blbinky.
- čistá instalace projde, už teď tam přišly Win10 jako čistá instalace.
Počítač je "odkoupenej" z práce, předtím tam byl podnikový image a
samolepkové číslo nikdo nepoužil. K nám se dostal s čistě naformátovaným
diskem, takže jsem tam první Win10 instaloval já.
- čas mne netrápí, pověřím dítě hlídáním instalace a je to