Re: přehození disku Win10

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 3 10:50:44 CET 2022

Já používám Samsungy, a nikoho nebudu přesvědčovat co je lepší,
zda SW nebo kopírovací stanice. Já stisknu čudlík a můžu jít na kafčo.
Něco k Win10, já koupil plnou krabicovou verzi "Win 8.1 Pro" a pak
aktualizace na Win 10 a nemám nejmenší problém.
Vše funguje jak má, nějaké pády a modré obrazovky neznám.
Hezký den,
Jindra Polívka