Re: přehození disku Win10

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Středa Únor 2 19:38:16 CET 2022

Přesně tak, jen dodám že v té obrazovce kde si instalace říká o licenční
číslo nezadávejte licenční číslo, ale zvolte dole možnost "nemám
licenční číslo" instalace se spojí s databází MS a a zalicenuje se z ní.
V aktivaci pak uvidíte že je to aktivováno digitální licencí. Není v tom
žádný problém.

     Martin.