OT:(sw) jak zadat znak Ohm/omega v libreoffice calc ? win10

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Únor 2 13:49:47 CET 2022

Přidám ještě jeden tip, windows only:
Ve Win je už od dávných časů program "charmap" a ten umí všechny znaky,
které lze na dané instalaci standardně zobrazit. Od jisté doby má i
vyhledávání. To je jistota, která funguje vždy.

A pak je ještě jeden starý, možná multiplatformní, ale ne moc dobrý
způsob: Font "Symbol". Nevýhoda je, že při přeformátování se z Ω stane
W. Každý jste jistě někdy viděl místo ohmů watty:-)

Zajímave je, že v Thunderbirdu nemůžu vybrat font Symbol.

PH