OT:(sw) jak zadat znak Ohm/omega v libreoffice calc ? win10

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Únor 2 13:24:59 CET 2022

ja bych predpokladal, ze pokud mi sw pri vkladani specialniho znaku z
jim dodane/zobrazene tabulky ukaze pri vyberu znaku jako napovedu vedle
cislo "937", tak to v tom programu bude fungovat, sada/font/os je mi
jedno. u hexu je tam tedy i jako zpusob zadani napsano podtrzene U +
3A9, atky nevim co to znamena. takze mozna jen spatne zadavam pres alt+
937 a ma to byt nejakym jinym kouzlem ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65