OT:(sw) jak zadat znak Ohm/omega v libreoffice calc ? win10

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Únor 2 12:11:01 CET 2022

Zdravím,

přesně tenhle kód mi taky nefunguje a všude je uveden. Někde si omegu
zkopírujte a přes clipboard vložte.

Abyste nemusel hledat, několik Omeg Vám věnuji ze svých zásob: ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ
ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com