jaxe zbavit USB jednou provzdy a perlicka

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 1 13:46:12 CET 2022

Dekuji vsem za cenne tipy, vyzkousim.

To USb me vzdy od sameho zacatku vytacelo, nebot tech desek zkousim
hodne, vsechny USb porty mam obsazene.

Obcas neco zkoliduje a totalne to odstavi uplne celou komunikaci na USB.

S nostalgii vzpominam na svuj stale funkcni IP2K na LAN,   ktery
pouzivam pro debug.  Program byl i pod linuxem a mel jen LPT a RJ45 a
pres 20 let :-) obrazek zde:
under-linux.org/attachment.php?attachmentid=160&d=1167957779

Uzasny  chip s uzasnym prostredim, a jsem si jist ze i po 20 ti letech
nebyl jako komplet (chip, SDK a programator) prekonan. Bohuzel pak
prisli s s vykonnejsim cipem RISC na 300Mips a vice, ale s BGA pouzdrem
velikosti 10x10mm a 130 piny a timto cele pohrbili.

Celych 128 kB  + dalsich 128kB flash filesystemu dokazal do IP2022
natlacit za 5 sekund, takze jsem si na tuhle krasu zvyknul a nyni bojuji
s temi USb experimenty :-))

LK