jaxe zbavit USB jednou provzdy a perlicka

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Úterý Únor 1 00:21:57 CET 2022

Zdravim konferu

Opet bojuji s windows10 hnusem, konkretne s USB, coz je rozhrani (nechzi
byt impertinentni) .. na lopatu pres zada.

Zkousel jsem si rozjet par projektu na ESP desky, NUCLEO 64/ 144 a
Arduino UNO. Aby nejaky projekt fungoval, tak bylo treba tolik
instalaci, ze jsem si zaneradil PC.

Co se ale stalo: kdyz jsem inslaoval USB drivery pro vyse uvedene, aby
desky komunikovaly tak ty mi vyblokovaly  kompletne USB jako takove.

Nefunguje  mi zadny programator na PIC (mam celkem 4 ) Fporte, Pickit4,
Pickit2, Pickit3  + SNAP.

Zkouseno i na vice deskach ktere jsem programoval pred tydnem, nyni jak
by nebyly pripojene.

Miplab IPE hlasi i takove silenosti jako ze prcesor PIC18F67j60 neni pro
tento sw urcen :-))

Nepomohlo ani obnoveni systemu.

Mplab Ipe pri startu prohodi cernou obrazovku, asi mu tam neco chybi
diky te obnove, ale hlasi to porad chybu pri programovani.

ASIX pise pretizeni,  PICKIT2 pise ze zarizeni nenalezeno.

Nefunguje ani jiny typ cipu PIC.

Paradox je ze ty arduino  desky, ktere mi jsou na dve veci jak naschval
funguji.

Na jinem PC PIC programator funguje , uz  se mi ten win10 pseudosoft
nechce zase reinstalovat,  uz me stal tolik casu a nervu, ze by to ani
mkrfosoft nezaplatil.

Muj dotaz tedy je, jak to vyresit a hlavne jaxe zbavit USB hnusu.
pripadne jak se zbavit tech ovladacu, pripadne kde hledat co to zpusobuje.

Pred 20 ti lety jsem si koupil Ethernet programator pro IP2022, jako
debug pouzivam dodnes.

Ma uz nekdo dnes konecne v nabidce programator pres ethetrnet ?

Pro ARM jsem nasel, ale nejaky ELNEC ?

USB  se hodi tak na mys nebo klavesnici, na nic jineho, na toz na profi
praci.

A perlicka na zaver.

Kdyz jsem objednal od farnelu nucleo, prisel mi pdf , ze mam vyplnit
nejake silenosti ohledne destinace pro radioaktivni materialy :-))

Diky za tipy.

LK