Zkušenost s modulem Bluetooth (Hadex M424D)

Krucinsky, Ladislav ladislav.krucinsky na linde-mh.cz
Sobota Prosinec 31 10:47:13 CET 2022

Tak jsem investoval 70 Kč (přesněji 140 - vždycky kupuji nejméně 2 kusy) do tohoto modulu:
BLUETOOTH AUDIO TRANSFER MODULE M18/M28/M38 (hadex.cz)<https://www.hadex.cz/spec/m424d.pdf>
Vybavil jsem ho tlumivkou pár uH a tantalem 10uF v napájení a připojil.
Funguje ale kvalita zvuku je mizerná. V datasheetu nepíšou, který zvukový kodek ten modul používá, zkoušel jsem pouštět zvuk z mobilu (Samsung) a porovnání s bedýnkami Bang&Oluffsen nebo Creative Muvo vůbec nemělo smysl. Při trochu vyšší hlasitosti je tam navíc slyšet jakési digitální bzučení, nevím jestli se to nese vzduchem do zesilovače nebo po drátech. Podle datasheetu to má podporovat bezeztrátové technologie jako FLAC, APE... ale nevím proč ten zvuk je k neposlouchání - zkreslený, nejasný.
Nicméně spojení to navázalo v pohodě a na rozdíl od kolegy který zde popisoval trable při navazování (pokaždé to dělalo nějaké znělky, muselo se to po každém zapnutí párovat atp...) tohle prostě po zapnutí za dvě sekundy jede, bez nějakých dalších problémů.
Oproti datasheetu tam modrá LED bliká po navázání spojení (nesvítí trvale) s nižší frekvencí.
Takže vyzkoušeno a zatím zavrženo - budu zkoušet najít nějaký modul který má vyšší kvalitu kodeku. Nevíte o něčem konkrétním?

Ladislav Kručinský