OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Pikulik picom na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 29 18:53:37 CET 2022

Tak to doufám nejíš ani žádné uzeniny, paštiky, šunkové pěny, ...

Kontrolní otázka. Kde skončí prošlé balíčkované maso, salámy a další
masné výrobky, které se neprodají ?

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.