OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 29 15:25:37 CET 2022

Měli jsme počítačovej klub, občas jsem tam dělal občerstvení pro víc
lidí. Jednou mě napadlo, zkusit mimo jiné nabídnout hranolky s kečupem a
hranolky s cukrem a skořicí (babička dělávala škubánky, zbytek pak k
večeři osmažila, takže jsem věděl, že smažená bramborová věc s cukrem a
skořicí chutná super). Nikdo nechtěl, občas někdo řek, že to přece musí
bejt naprostej hnus... Příště jsem zkusil místo hranolků bramborový
kolečka a o alternativě s kečupem se nezmínil - okamžitě vyprodáno.
Přitom ty hranolky jsem předtím krájel z těch stejnejch brambor:-)

PH