OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Čtvrtek Prosinec 29 11:08:43 CET 2022

Ahoj,

On multihrnec co umi od pomaleho vareni az po fofrhrnec vcetne ryze apod.
vypada celkem schopne. Po zkusenostech s ryzovarem, co ma sice vnitrni
nadobu vyndavaci, ale nejde dat do mycky jsem presel na nerez. Resp. u
napenovace mleka na provedeni s indukcnim ohrevem. A manzelka je spokojena,
napenuje to lepe nez plnomat na kafe (A ty jsme spotrebovaly uz dva a docela
slusne a o cene radeji mluvit nebudu, mlekovka do toho stoji podobne jako
ten indukcni napenovac. Nastupce sice umi latecko taky, ale v podstate se na
nem nikdy nedelalo.)
Zpatky ale k tomu multihrnci - u nas se vari pro dva a nejvetsi nevyhodu
vydim v jeho unifikovane velikosti. Na spoustu veci bude skoro maly (kdy se
vari vic nez dve porce - třeba rezim pomalého hrnce) a na dost zase obrovsky
(na dve porce ryze...)
Takze za mne rozhodne neco co jde rozebrat a nacpat do mycky (tj. ne
nechraneny hlinik z rubu), to co jde jen vylit a nejde ani poradne umyt je
postrach (treba dost fritaku, tam je to tragedie, nebo zmrzlinovac - ten je
mirne navykovy, ne na vyrobu zmrzliny, ale na chlazeni napoju a nemusi to
byt prave ledova trist..) Jinak je riziko, ze to skonci na skrini a nakonec
na ekodvore (nase fritaky, R.I.P).

PS. A zkuste nekdy pomale vareni, kdysi se tak bezne varilo na kachlových
kamnech. Ale pozor, je to terror. Vari se to dlouho a celou dobu to voni a
mlsne huby obchazi nedockave okolo a trpi. Chutove to stoji za to, ostatne
pomalu pecena kachna z tohoto typu vareni nemá konkurenci. A babicka ji
radeji pekla přes noc ke snidani, ve dne by to nikdo nevydrzel..

PS2. A diky za tip na tu mikrovlnou troubu, je opravdu dobra. Kdyz jsem ji
kupoval, tak to bylo docela dobrodruzstvi. Nemame, nedodava se, nemame,
Amazon mame, zaplaceno, omluvame se chyba na webu,...

Radek (benedikt2hw.cz)