hw pro win10/linux/chrome, pro sledovaniTV, pretaceni prima_kanalu ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Prosinec 28 15:35:49 CET 2022

koukam ,ze to je zase nejaky zamotany :-) dite mi odjelo na pobyt, tak
nemam jak ukolovat navrhovana reseni.
to pretaceni primy vyskocenim z programu a navraceni za reklamu umim
urcite do 10s :-) u ty novy krabky na ovladaci uz nejsou ani prime volby
kanalu 1 - 9. hlavne mega tlacitko netflix, primavideo a sipkovy kolecko
je bez popisu bezpohlavni bile. hnus .. :-(. zkusil jsem sparovat BT
ovladac od starsi krabky, ale nejak ho ta nova nevidi, nebo ten starsi
ovladac neumim dostat do parovaciho rezimu.
koukal jsem po repasovanem nebo bazarovem hw. vhodnem pro pc a tech NUCu
atd. moc neni. nejakej "intel stick" doma mame, ale ma pidi pamet a v
tom vajglu, co si pamatuju, celkem zurive vrci ventilator.
pockam az se dite vrati a probereme dalsi moznosti.
diky za info.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65