Re: jednoterifový bojler

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Středa Prosinec 28 11:46:46 CET 2022

Ten můj rozpis jsem dostal mailem 11.11.2022. Pak mám vyúčtování, kde je uváděna tzv. průměrná sazba. Samozřejmě zas jiná čísla.
Nemile mě překvapil dost vysoký nedoplatek a zvýšení zálohy (sice očekávané, ale ne tak moc). Ale i něco pro zasmání. Očekávaný nedoplatek za příští období - 15,82 Kč. Tu křišťálovou kouli bych si rád půjčil.
A ještě jedna vzpomínka. Když se kdysi dávno odstěhovaly najednou obě dcery do svého, klesla nám spotřeba cca na 1/4. V souvislosti s tím se dost náročně řešila výše záloh. A "úplnou náhodou" tehdy přišli i vyměnit elektroměr.
Král