Re: 3D kvíz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Prosinec 28 10:36:52 CET 2022

:-)
Ano, dopadlo to překvapivě dobře, při pohledu zespoda jsou první vrstvy
mostů ve vodorovné rovině rovné, ale je to malá část kružnice, tak to
skoro není vidět, ve svislé jsou samozřejmě malinko prohnuté. Ale dokud
se to nestuduje důkladně, většina mostů vypadá OK.

Horší je, že to jako celek vypadá tak strašlivě, že jsem dospěl k
závěru, že s tím nejde ve dne vyjít na ulici:-)
A že ani vhodnější barva to nezachrání.

PH