RE: jednoterifový bojler

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Úterý Prosinec 27 22:50:14 CET 2022

pokud se nepletu, tak u nizkeho tarifu neni uctovana distribuce

takze vysoky bude 6+2
nizky 6+0

takze 3x zdrazeni silove elektriny oproti 2021

pro ty co meli jeden tarif, tak bylo 2+2 a ted bude 6+2, takze "pouze" 2x
oproti 2021

no a ten rozdil oproti trzni cene zaplati vsichni pracujici na danich a na
jinych poplatcich, co si stat navic stahne  .. takze pro pracujiciho cloveka
to vyjde stejne, jako by stat nezastropoval nic

S pozdravem
             ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:  jan na galuszka.cz
)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Tuesday, December 27, 2022 3:51 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: jednoterifový bojler

mam stazeny cenik z 19.12.2022 a koukam ze to zase mirne upravili. proto si
vsechno syslim a ukladam s datumem. kolonka "celkova cena" tedy i se
sluzbama. on-line komunikace pres ucet u CEZ zadna, jen suse oznameni od
1.1.2023 prechazite na laskave statem zastropovane ceny. ty mega ceny jsou
tam pro jistotu take, aby byla zduraznena mira dobra co nam prokazuji ..
nove zalohy se dozvite pri vyuctovani, tedy az v breznu ?
odkaz na aktualni cenik:
https://www.cez.cz/edee/content/file/produkty-a-sluzby/obcane-a-domacnosti/e
lektrina-2023/moo/moo_ee_na_dobu_neurcitou_cez_01_01_23.pdf
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín