OT:=?ISO-8859-2?Q?_Dovoz_auta_z_N=ECme?=cka

Bitovod hw na prelude.cz
Úterý Prosinec 27 09:14:49 CET 2022

Primou zkusenost nemam, ale jako "terenniho technika" pri koupi ojetiny jsem
pouzival pana, ktery kdysi delal prejimaciho technika v AAA - podle nej to
byla dobra skola :)

Zaslouzil si kazdou korunu, co pri prohlidkach chtel, a usetril mi tak fakt
dost penez. A protoze doba je zla, pred par lety zacal delat i dovozy -
vzhledem k tomu, ze ma moji naprstou duveru, nebal bych se na nej s
pozadakem na dovoz obratit.

Zkuste ho kontaktovat, treba se domluvite - http://priki.cz/, klidne se
muzete odkazat na mne, ale ani to nebude potreba.

Pavel Kutina

Zapnuté Sun, 25 Dec 2022 12:18:56 +0100, AZe zapisování