hw: hw pro win10/linux/chrome, pro sledovaniTV, pretaceni prima_kanalu ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Prosinec 27 05:28:57 CET 2022

hezky den.
doma provozujeme IPTV od naseho wifi providera, sledovaniTV.
me vyhovuje ovladani/sledovani pres pc, ale mame i novou android
krabicku. zajimave je, ze na pc s win10 + chrome mi na nahravkach v
cloudu funguje pretaceni reklam na kanalech primy a dokonce nekdy i
automaticke preskakovani. asi ten svuj "opruz" nejak nedokazi do
prohlizece poradne propasovat :-) cilem je najit hw s HDMI vystupem,
ktery by nahradil notas pripojeny k tv. aktualne nevim, jestli potrebuji
jen neco, kde pobezi prohlizec s jadrem chrome, takze treba i neco s
linuxem, nebo uplne stejnou kombinaci s win10 jaka je v notasu ?
samozrejme netusim, jak tento benefit bude dlouho "fungovat" a jestli to
nejak neopravi, ale zatim ok.
krabka co jsme koupili po letech jako upgrade, "Homatics Box Q 4K" s uz
predinstalovanym sledovaniTV je tato.
https://www.suntech.cz/produkt/587762-set-top-box-homatics-box-q-4k-pro-sledovanitv-2-generace/
tam snad prohlizec nainstalovat nejak nejde. rikalo dite. ja to ani
nezjistoval. pozadavek znel jasne, nahrad mi ten notas se stejnym
benefitem, ale necim jinym :-)
nemate nekdo zkusennost jak tohle poresit ?
radu nesledovat telku preskocime :-)
tomik.