Re: OT: Podvodník na Bazoši.

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Prosinec 26 13:32:16 CET 2022

ale i jednotlive operace v internetovem bankovnictvi, od prihlaseni, az
po vytvoreni transakce, tedy pres pc a web, musim autorizovat jednotlive
pres moji SMS z mojeho mobilu + nejaky pin ? a kazde poslani penez, opet
zpetna vazba do SMS, ze nejake penize odesli.
celkem nechapu, ze je mozne na nekterych strankach ulozit udaje platebni
karty i s CVV. proboha proc ? to same pri ukladani hesel do guglu, proc
bych nekde nechal udaje moji karty ? zase jen lenost a pohodli lidi ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín