Re: OT: Podvodník na Bazoši.

Jindroush jindroush na seznam.cz
Pondělí Prosinec 26 11:42:06 CET 2022

Podle meho vetsina lidi uz koncept url vubec nechape a zacinam rozumet
tomu, proc to chteji prohlizece zrusit. Pres 50% provozu na internetu je
dnes z mobilu a tam na spoustu veci proste neni misto. Ja to sice nechapu
Ve smyslu, ze:
- vubec url jako takove nepouzivaji, jen klikaji na vyznacenou zmet znaku
- z hlavy url (ani nic jineho) neznaji, vsechno pisou do vyhledavace
- nahoru vubec nekoukaji a mobily jim url schovavaji, protoze zabira misto

J.