Re: OT: Podvodník na Bazoši.

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Prosinec 26 10:21:44 CET 2022

jakakoliv bezpecnost a utajeni konci u lidskeho faktoru :-)
uplne se neorintuju ve vsech moznostech placeni elektronicky, ale nejak
mi vychazi, ze tento "prusvih" muzu udelat jen pri jedne platbe a tedy
jeji autorizaci at je jakakoliv. nic mi v tom nezabrani. dalsi penize uz
odejit nemuzou, jedine dalsi autorizace. pokud system umoznuje nasledne
opakovane vytunelovani, neni chyba na strane cloveka, at je na tom s
pouzivani elektronickych plateb jakkoliv, ale v lemplacky navrzenem
systemu plateb ?
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65