OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Prosinec 26 07:36:25 CET 2022

Já jsem na tom ještě hůř. Máme hrnec Tefal Cook4me. Podle doporučení
sousedky jsem ho na Internetu objednal a když dorazil, předal jsem ho
manželce. Normálně v něm podle návodu vaří. Z mého pohledu je největší
výhodou rychlá úprava hovězího do měkka. Žádné problémy s mytím jsem
nezaznamenal.