Re: Dovoz auta z Německa

AZE aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 25 19:48:49 CET 2022

Jenom na hranice s Německem to máme 450km. Hledané auto se vyskytuje obvykle ještě o 500-800km dál, i v Hamburku. A se školní němčinou se nedomluvím ani v prvním obchodňáku (tam se ještě naštěstí mluví česky), s východňáry se dalo i rusky. Nehledě na další úřednické formality. Jedno téměř nové (1500 km) u nás nesehnatelné auto máme z Francie, ale přes pražský autobazar, mimochodem VW ID3 v nejvyšší výbavě za cenu základu, druhé VW e-UP z Německa, opět přes autobazar za slušnou cenu. Žádný problém, nedávno bezplatný upgrade SW v servisu VW. Asi je zkusím znovu oslovit, třeba by to dokázali zařídit. Jiné dovozové firmy zatím nebudí důvěru, proto jsem se ptal na zkušenosti a doporučení...
aze

From: Zdenek
Sent: Sunday, December 25, 2022 7:21 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Dovoz auta z Německa

Třeba to, že někdo kupuje nové auto 1x za 10 let a logicky tedy nemá takový přehled na co si dát pozor. Někdo nemá jazykové schopnosti, kontakty, nezná místní poměry…

Nevidím nic špatného svěřit to firmě, která s tím má zkušenosti.

Ani velká autobazary se netají tím, že velkou část aut vozí ze Západu. U nás prostě není tolik ojetin, kolik by prodaly.

Co se týká rad, zkusil bych třeba diskusi na autorevue.cz