Re: Dovoz auta z Německa

AZE aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 25 18:11:09 CET 2022

Třeba to, že se u nás prostě nedá sehnat.
aze

From: Jan Kuba
Sent: Sunday, December 25, 2022 6:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dovoz auta z Německa

Mě by zajímal co lidi vede dovážet auta z Německa. Zvlášť prostřednictvím překupníků. To je vážně takový kauf auto z říše?
Vždyť je Němcko překupní stanice pro východní auta, které tam už nejde ( draze ) prodat.
Sám mám vůz z SRN ale dojel jsem si pro něj, prolustroval ( originální německý průkaz ).
Nikdy bych nechtěl auto od někoho ze SRN dovézt ... a pak přes něj řešit nějaký případný problém...