OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Prosinec 25 17:17:23 CET 2022

Díval jsem se na jejich propagační video, kde borec vaří polévku Minestrone.
Trochu měl zarazil na konci způsob odtlakování. Skoro to vypadalo, jako
že si ten kuchař pustil páru na začátku na ruku.
Jak se to reálně dělá? Je to dobře vymyšlené?
Odtlakování papiňáku býval vždy trochu problém (pokud ho teda nechci
nechat jen vychladnout).
Nebo je tam nějaký režim, kdy by to po skončení vaření snížilo teplotu,
tím odtlakovalo, a pak udržovalo teplé bez tlaku (případně s automaticky
otevřeným tlakovým ventilem)?

Možná máš děsně pečlivou manželku. Ale už takhle od pohledu bych čekal,
že ta vnější část bude za chvíli pěkně začuněná.
Vždy něco ukápne, a ten vytahovací omyvatelný vnitřek zřejmě nekryje ten
horní okraj (přírubu) té elektrické části.

Díky.
PL