OT: vanocni darky dodatecne - papinak na elektriku nebo jinej zazracnej hrnec ?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Prosinec 25 12:31:07 CET 2022

Moje zkušenost říká, že jakákoli elektřina spojená s jakýmkoli nádobím
jen znesnadňuje mytí. Takže já spíš požaduji po indukčním vařiči, aby
uvedené věci uměl (tlak se dá nastavit výkonem, takže do požadavků na
vařič přibude, aby uměl několik malých výkonů okolo 200 W).

PH