OT: Podvodník na Bazoši.

Martin Hanek martin na hanek.net
Sobota Prosinec 24 13:05:51 CET 2022

Právě si dopisuju s jedním podvodníkem, který reagoval na můj inzerát na
Bazoši, že ode mě něco koupí.
Poslední mail od něj je tento včetně fotky v příloze:
-------
/Vyrobeno!  Právě jsem zadal objednávku a zaplatil za vaši položku na
webu DPD prostřednictvím zabezpečené transakce. //
//Během 10-15 minut byste měli obdržet oznámení od DPD a formulář
potvrzení objednávky. //
//Postupujte podle pokynů v tomto formuláři. //
//V případě dotazů se můžete obrátit na službu technické podpory DPD,
která je zde umístěna, prostřednictvím tohoto formuláře. //
//Děkuji, čekám na potvrzení!//
/-------

Pak mi přišel další mail, který je ve spamu od "DPD":
DPD

    Dobrý den,
    Vaše zboží bylo rezervováno

A Chcete-li získat platbu klikněte na tlačítko "Potvrdit"

Potvrdit <https://yrordersconf6503.eu/659705396>

Jak to funguje?
1. Kupující zaplatil za zboží, čekáme na prodejce
2. Klepnutím na tlačítko Potvrdit získáte finanční prostředky
3. Bankovní potvrzení a přijetí platby

Odkaz v tlačítku Potvrdit směřuje na adresu:
https://yrordersconf6503.eu_/_659705396
- ta dvě podtržítka kolem lomítka jsem tam přidal, aby link nefungoval
Lze spustit prohlížeč v nějakém režimu, aby se webová stránka absolutně
k ničemu nedostala? že bych to vyzkoušel.

--
Martin Hanek