RE: LED řetěz s WS2812B do vánoc

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Sobota Prosinec 24 11:12:19 CET 2022

Ne, jen firma, pro kterou také něco dělám, má hodně mobilů. Tisíce 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, December 23, 2022 11:10 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LED řetěz s WS2812B do vánoc

To si k Tobě bude chodit nabíjet celé Ústí?
Nebo je to na Ukrajinu do nějakého toho "Centra nezlomnosti" nebo jak to nazývají?

Já teď dělám s WS2812B poprvé.
Ale nechápu, jak jsem bez těchto LED zatím mohl žít.
Je to opravdu šikovný konstrukční prvek za málo peněz.

PL

PS. Částečně související otázka:
Co Tvůj laser? Do jaké pozice se dostal?
Největší milenka, pracovní nástroj nebo lapač prachu?
Na osazení spoustu modulů se přímo nabízí si laserem fiknout papírové šablony pro pastu.