Re: LED řetěz s WS2812B do vánoc

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Prosinec 23 23:10:17 CET 2022

To si k Tobě bude chodit nabíjet celé Ústí?
Nebo je to na Ukrajinu do nějakého toho "Centra nezlomnosti" nebo jak to
nazývají?

Já teď dělám s WS2812B poprvé.
Ale nechápu, jak jsem bez těchto LED zatím mohl žít.
Je to opravdu šikovný konstrukční prvek za málo peněz.

PL

PS. Částečně související otázka:
Co Tvůj laser? Do jaké pozice se dostal?
Největší milenka, pracovní nástroj nebo lapač prachu?
Na osazení spoustu modulů se přímo nabízí si laserem fiknout papírové
šablony pro pastu.