RE: LED řetěz s WS2812B do vánoc

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 23 20:14:26 CET 2022

Tak to je paráda!

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Friday, December 23, 2022 8:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: LED řetěz s WS2812B do vánoc

To je pro jeden takový komerční projekt. Bude to zabudované do podlahy a bude to "řídit dopravu" (pěší).
Řízení rozděleno na 8 řetězců, honěno STM32 jako paralelní port přes DMA.

Udělat z toho velkoplošnou telku mě taky napadlo.
S jedním STM32F4 jich umím řídit 20 000 s obnovovací frekvencí 50Hz.
Tak pro lepší rozlišení by to chtělo víc procesorů, nebo nějaký trochu mocnější.

PL