Re: [OT] Ali - rychlé doručení přes Cainiao 8-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Prosinec 23 15:11:50 CET 2022

No mě v poslední době taky choděj rychle, vlastně jsem ani do před pár
týdny netušil nic o tom limitu. Diody za 2 USD přišly za 14 dní.

Před týdnem jsem objednával víc drobností od různých prodejců, možnostem
dopravy jsem vůbec nevěnoval pozornost, stejně jako předtím. Po
zaplacení jsem si uvědomil, že tady nedávno byla řeč o urychlení nad
10:-) tak jsem zvědav.

PH