literatura zo vcerajsej listovice

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Prosinec 23 14:17:18 CET 2022

Zrejme ste doma nehovorili cestinou z prelomu 19./20.st.

Podstatné jméno koks, 2. pád koksu, přejaté z anglického výrazu mnoľného
čísla „cokes“, a jeho odvozeniny koksový, koksovitý, koksovati, koksovací,
koksovatelný, koksovna, koksárna, koksárenský, koksárenství mají i řidąí
druhý tvar z jednotného čísla toho anglického slova, „coke“, kok, 2. pád
koku, kokový, kokovitý, kokovati, kokovací, kokovatelný, kokovna, kokárna,
kokárenský, kokárenství.

https://kramerius.lib.cas.cz/view/uuid:39f9a1b4-4c3e-11e1-1331-001143e3f55c?page=uuid:39f9a1c8-4c3e-11e1-1331-001143e3f55c

wek